Fredags-mys-dag!

Tjooo!
Mysig dag, bara allmänt mysig inget speciellt har ju hänt.
Men den var väl bara allmänt bra och trevlig!
Kan förklara lite av den med några korta rader.
Skolan slutar jag, Mathilda och Ebba möter Ima?
Vi sätter oss ned i "stigis" och jag ringer Tom varpå att Josef och Tom kommer.
Sen kommer också Simon och Hampus efter ett tag.
Vi drar runt och det slutar med att vi kommer till kanalplan.
Där skiljs vi från killarna och Ebba dissa oss.
Jag, Mathilda och Ima drar till donken köper middag.
Sedan bär det av till Gärdet. Där vi satt och käka.
Ima stack hem och skulle titta på film så "vi" (Mathilda och jag) åker hem till söder.
Sen blev det vi som drog runt på söder/sofo.
Snacka runt lite, och var super busiga.
Göö mysig dag!
Det blev ju kort..
Skit it!
Nu ska det bli en så där fin fjortis avslutning!
Kramis
//
Hedda!
FUL CHEY MED FULT RUM.
(kanske för att det är ganska stökigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0