Sjuk (fast inte nu längre....)

Hej hej!

Sitter och kollar på två fina cheyer som spelar synt samtidigt som dem blundar, det är ganska underhållande...
Hanna Lamfärs har precis gått, så nu är det bara jag mathilda och ebba här. Vädret har inte varit bättre och inte livet heller! (bortsett från att becka, jossan och hanna inte svarar på mina mess.) det var ju ganska osjysst ....
aja, hampe ringde mig i morse när jag åt potatis bullar och undra om jag kunde va med han, josef och simon typ (för dem trodde jag var med människor, ganska pinsamt när man måste säga att nää jag sitter med oborstat hår och osminkad ensam hemma och pratar med min brorsa om lego) iallafall så ska jag gå och umgås med dem härliga mäniskorna som gör mitt liv värt att leva. Men ni som inte svarar på mina mess kan ju gå och dö.
älskar er!

Puss o hej!
Hedda!



mee and my drum sjukt lik

denna låt hey boy av teddy bears.

fett mä skööön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0