Blandat roligt som man hittar!

&gHej hej nu ska ni få lite smått och gått jag hittat efter en dag hemma..

skön ;D



Lite tankar om bröllop, prinsessor, blodpudding och troll...

”Hon blir kejsarinna och han tjejtjusare när de gift sig.”
Elov 7 år

“När vi var på bröllop på sommaren så somnade pappa på toaletten, då blev det fart på mamma.”
Sigge 9 år

”När man är i kyrkan måste vi barn skärpa oss, men sen blir det andra bullar.”
Teodor 10 år

”Pappa brukar säga att han mår som en kung, speciellt när mamma gör annan mat än blodpudding.”
Svea 7 år

”Det kommer nog några troll på bröllopet så de behöver inte duka så pyssligt.”
Simon 7 år

”När jag var på min kusins bröllop sa mamma att jag skulle skärpa mig hela tiden, men jag lyckades ändå spilla. Det var kul!”
Valter 6 år

”Att vara prins och politiker är nästan samma sak, fast prinsen får inte ljuga lika mycket.”
Ruben 8 år

”Prinsessan föddes på ett slott, Daniel hittade hon i skogen.”
Freja 8 år

”Bröllopet kommer visas på TV, men jag vill inte missa Bolibompa.”
Olle 8 år

”Nästan alla vuxna är gifta utom de ogiftiga.”
Tom 7 år

”Min pappa vill inte ha någon kung. Han vill inte någonting alls. Ingenting. Bara sova, sova, sova och titta på nyheterna och sova igen.”
August 7 år

”Mamma säger att det blir ett sagobröllop, men jag vet att de finns på riktigt.”
Bibbi 8 år

”Mumintrollen kan inte bete sig som folk. Det kan ingen som är från Finland. Men hittar de svenska mumintroll så kan nog de bli fina som gåva.”
Björn 8 år

”Prinsessan är adlig...vad nu det är? Men jag tror inte det smittar?”
Alma 8 år

”Prästen bestämmer hur det ska gå på ett bröllop. Det blir bäst så eftersom han är kompis med statsministern och Gud.”
Ronja 7 år

det var allt tror jag ;D

puzzen <3


t;.... :0



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0