Jag var ung och dum.

Ung och Dum - lollohsmelody.devote.se
Lyssnat sönder.. Enda låten jag lyssna på när jag städa möblera om rummet.
Det betyder typ 11 timmar..


Jag vet var du bor
Jag går med trasiga skor
Har inte glömt det än
Det var så längesen
Sommaren 07 
Blev kysst i sommarregn
Trottsade allt mot tron
Tappade tålamod
Ville få det gjort
Fastän vi aldrig mötts

Sprang längs vägen hem
Ramlade gång på gång
Men reste mig upp igen
Trodde på allt du sa
Godtrogen som jag va
Men synden straffar sig själv

Jag var ung och dum
Hade inte lärt mig då
Var för liten för att förstå,
Jag är så ung och dum
Har inte lärt mig än
Kanske lär mig sen

Jag gick och jag gick
Och jag fick vad jag fick
Krävde ingenting alls
Mer än din kind mot min hals
Folkkaos genom stan
Panik, men jag var van
Som så många gånger förr
Vaknade upp bredvid dig
En tidig morgon
Men visste inte hur

Tappat minnet från igår
Har börjat gå i dina spår 
För jag vet inte vem jag är
Låt oss börja om från noll
För nu spelar inget någon roll
Som man bäddar får man ligga

Jag var ung och dum
Hade inte lärt mig då
Var för liten för förstå,
Jag är så ung och dum
Har inte lärt mig än
Kanske lär mig sen

Jag är ung och dum
Har alltid varit så
Kommer alltid att vara så då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0