Fan, vad man kommer vara trött imorgon..

Hej!
Idag har jag vart med Hanna och senare när hon skulle till frissan spendera jag min sista dag på söder med Tom.
Blev film tittande b.la The Proposal. Som jag måste säga är värd att se!
Det var i alla fall mys. Nu sitter jag med datan framme när jag istället ska freaka ur om hur var och kollo imorgon!
Packa som in i norden! För kung och fosterland!
Jaaaa.. ni fattar vitsen!
Kommer inte sova i natt det är lite läskigt att sova ensam hemma tycker jag liksom..
Ändrat relation status på Facebook. Bara så att ni kan skriva ner i er iCare!
Efter en jävla lång tid tillsammans med min fina Tom.
Nej det här går inte, nu måste jag pysa och käka något!
PEACE OUT
Ps: ser lite galen ut på den bilden tycker jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0