2011 27/2 sön 14.18

Hej hej!

Just nu sitter Isak och skriker i mitt öra att han ska visa en video på youtube.
Det är ju mysigt.... Och idag ska jag hjälpa till med flyttning för min morbror ska flytta till hus.
Och igår fick jag reda på att min mamma ska gifta sig med sin nya sambo Robert.
Dem ska gifta sig i ett litet kapell på Gotland lite utanför Klintehamn. Det kommer bli så fint!
9 Juli blir det! Mamma är jätte glad, jag också skönt att veta att det kommer vara så länge som möjligt.
I fall ni vill veta mer så kan ni ju bara fråga! Nu måste jag hoppa in i Duschen sen ska vi åka och hjälpa till med flytten. Ni kan nå mig på min mobil jag gör gärna något annat!

Bye.
Hedda!

Anyone Else But You.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0