Tha day! lite är taget från beckas blogg..

Idag var jag i skolan, sen drog jag och becka och spela fotboll med viktor, frej, josef och simon.
----> JAG SUGER PÅ DET! <----
Sen gick Becka och jossan och tränade, men jag var kvar med simon och josef.
Inte så länge för sen drog jag hem för att käka och sen vara precis i tid för gården som öppnar 6!
när gården öppnade var vi först typ inne på gården sen gick vi och spela fotboll,
tjejerna mot killarna, gjorde bort mig totalt!
Kan fan inte ens träffa en boll! Det spelar ingen roll om den står stilla eller rullandes.. kan inte träffa ändå!
sen gick jag, becka, julia, mayra och alla killar ut och typ snacka.
efter vi hade gjort det drog Becka, julia och mayra hem!
Jag gick med jossan till gården sen gick jag ut med alla igen?
estelle kom ju sen jag var mest med henne, stephanie, jossan och lova.
sen drog dem hem förutom estelle som jag stanna kvar med.
Någon gång efter det drog jag hem och gick samtidigt som simon m.m
HAha mycket av detta är taget från beckas blogg, bara för att hon är bra på att komma ihåg!
Bye.
Hedda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0