Ny mobil?

Hej hej!
Sitter och tänker på den nya telefonen jag ska få!
Vill inte ha någon dyr och avancerad för det kommer jag aldrig få eller kunna ta hand om..
Det finns ju en SKIT FIN mobil som heter Sony Ericsson Xperia arc som verkar helt enkelt grym..
Fast det blir antagligen en Sony Ericsson J20i en green heart mobil!
Hoppas på en ipod just eftersom jag har en halv billig mobil..
Idag! Jaaa.. vad ska man säga, jag vakna av att hanna och becka drog av mig täcket och spela hög musik i mitt öra.
Sen gjorde vi oss i ordning och gick/sprang till nytorget för att möta upp Jossan,
där alla utom jag köpte glass och satte sig mot den ökända solväggen.
Det var mysigt vi satt och snacka i solen och jag köpte en ramlösa som jag satt och små drack ur.
Jag fick inte lägga upp någon av bilderna jag tog med min kamera på dem för Jossan..
Men det var super trevligt i alla fall. Sen skulle hanna på middag och vi gick till skrapan och ringen.
Och skaffa en ny sommar kjoll! Super söt!
Nu ska jag lägga mig i soffan och sätta på tv:n med en apelsin i min hand!
Bye.
Hedda!
Hej jag gillar att dra på mig mjukis kläder när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: REBEKA ! <3

NÄR SKA DU FÅ DEEEEN? :D <3

2011-04-10 @ 20:14:01
URL: http://tweeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0