Jaha så du kommer tillbaka!

Hej hej!
Två timmar efter min pappa sagt att han inte vill träffa mig när jag säger att jag inte kan sova där.
Då kommer ett sms där det står: Du är alltid välkommen /kram.
Finns det något mer opersonligt! Jag orkar liksom inte mer!
Men efter samtalet som rubba mig, blev det mysig kväll på resturang!
Det var super mysigt. Idag vet jag inte vad jag ska göra...
Men kanske ska köpa kläder med Robert som jag gjorde för 1 år sen ♥
Jag har saknat det. Nu ska jag kokar vattnet så jag ska lägga ner mina två ägg/frukost.
Bye.
Hedda!
jaha så här ser man ut idag då *morot* inte fin bild men pallar inte .. nu ser ni i alla fall håret bättre! ♥

Kommentarer
Postat av: rebecka

ÄLSKAR DIN NYA HÅRFÄRG, BÄSTIS <3

2011-03-19 @ 19:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0