Hey U!

Hej hej!
Nu sitter jag och lyssnar på bra musik och har precis ätit.
Idag drog jag direkt till ringen med massa människor bla Hanisen.
Har fått reda på att jag har gått upp en stl i ** Mmmm.. mysigt myyysigt.
Snooks- Längst Fram I Taxin finns på spotify jag vet att det var längesen men jag är trög okej?
Ikväll ska jag väl umgås med familjen, eftersom ingen vill umgås nu på kvällen.
Ska på middag typ imorgon JÄVLA SKIT jag som skulle sova över med Hanna!
Gud vilket sammanhängande inlägg! Skit i det nu ska jag överlycklig för att jag är ginger.
Skiter i vad ni säger!
Bye.
Hedda!
Låt mig lyssna på vad jag vill.
This Is War- 30 seconds to march
ser lite i kors men.. men jag bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0