Djauvik!

Hej!
Sitter i Djauvik nu och filosoferar. Djauvik är en liten fiskeort/strand utanför klinte!
Djauvik är gotländska för Djupvik. Mysigt mysigt! Innan har jag slaggat i ett litet hus i När där vi hyrt.
Så jävla jobbigt med alla jävla byten av hus och sovplats!
Kommer till södermalm på onsdag kväll! Nån som vill ses!?
Idag har man ju inte kört vespa (buhu) me hoppas det blir något imorgon.
Förresten det var ju då jag skulle till Visby! Jippie, mys mys med Kristina och hennes kille Johan.
Det var nog allt! Ni får nog en liten bildbomb snart när jag kommer hem.
Så det får ni se fram emot!
Och Tom om du läser detta, jag älskar dig!
Saknar dig och tiden är olidlig utan dig! kontakta mig är du snäll!
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0