when everything is falling apart , i'm standing strong.

Tja!
Har vart lite mycket på morgonen så har inte bloggat så mycket då (ingeting) men det ska jag bli bättre på!
Idag har jag ju vart i skolan umgåtts med kompisarna där.
Efter det så var jag med Hanna och Becka.
Först gick vi hem till Becka för att sen gå ut och cruisa runt på gatorna (inga longboards här bara så vi förstår varann)  det sluta med att vi satte oss i vitan och snacka, självklart var vi väldigt konstiga och random med skumma kommentarer och folk såg säkert oss som dem tre mongobarnen.
Jag är ju inte riktigt den normalaste personen när jag är med dem.
Foto av mig.
Go in to the light.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0