The plånkan is FOUND!

Hej hej!
Plånboken är upphittat och ligger tryggt i min väska.
Det var två små tjejer från Isaks klass som fick sin lilla hitte lön.
Dem blev otroligt glada och överraskade av varsin 20:a.
Super gulligt!
Vad har man gjort mer idag?
Jo gått runt och varit glad för att få träffa sin pappa som man inte sett sen påsk.
Men nej något annat kom upp verkar det som ju.
Som ni kanske förstår är jag inte på bra humör i alla fall.
Lite små övergiven känner man sig ju.
Bortsett från det så har jag inte gjort så mycket annat än att sola,
i Tengan med Becka och Vilma.
Det var allt nu ska jag titta på simpsons eller two and a half men!
Hedda!
sexy as! ville inte lägga upp en bild på mitt ansikte
har iaf köpt tha shorts nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0