Bob hund, Sover aldrig.

Rubriken är ett album med bob hund som är det första albumet jag fick.
Alltså jag fick det av pappa för att han själv ville lyssna på det.
Alla tjejer som sprungit runt och dansat till abba, jag har dansat till bob hund.
Klart har jag som alla andra små tjejer lyssnat på abba med kompisar.
Men när jag var själv satte jag på bob hund och lite senare när jag blev äldre The sounds.
Fan jag kan denna skiva utan till!
Tom har lunginflammation.
Snacka om att man tycker synd om honom!
Har fixat mig typ precis och känner att det var ingen idé,
för jag kommer väl ändå vara hemma?
Ska försöka snacka cash med mamma nu!
//
Hedda!
WEBCAM FUN.
(sajk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0