Tisdag-Gården.

Hej hej!
Idag var jag ju på gården som alla andra tisdagar. Men idag var det ju inte bara vi som var där  vi fick nämligen med oss Simon och Josef sen kom Jossan, Becka & Ebba. Det vart skit kul och vi satt mest vid sofforna medans vi snacka gamla minnen. Det är så kul när någon man känt länge har ett minne man inte ens kommer ihåg att det hänt och sen typ -Men juste nu kommer jag ihåg!!! haha fick reda på att jag gjort mycket skumt i mina dagar, va fan nu låter jag som att jag var 40 eller något sånt. Har precis kommit ut ur duschen, det skönaste som finns efter en lång dusch är att sätta på sig en stor skjorta sen ska man ju ha underkläder under den så klart! Men det är i alla fall sjukt nice!
Så nu sitter jag i det och bloggar, myyyysigt värre! nu måste jag fixa håret.
Bye.
Hedda!
ooooooouf!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0