Hej, dags att ta slut på trista rubriker!

Hej hej!

Nu har jag precis vaknat och sitter i köket samtidigt som jag bloggar.
Farsan messa mig och ringde mig 12 min i nio. Igår var jag på bio och såg Min låtsas fru.
Den var super rolig och bra, det var en super härlig film som jag rekomenderar jag stort att kolla på!
Efter det gick jag till Roberts kontor och tills han och mamma slutat jobbat! Då gick vi till en fin Italiensk resturang och åt värsta fina middagen och prata. Det var super duper trevligt!
Hanna är ledsen, Gud vad synd jag tycker om henne !
Nä nu måste ju jag göra mig klar för att riva väggar.
Puss o Hej.
Hedda!

Ninja!
vad cool man kan vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0