Mer barn kommentarer!

Hej hej, hittat ännu mer barn kommentarer läs och njut av din klokhet!
Detta är tankar om bröllop, prinsessor, grannar o.s.v

 

”Man får vara lite hur som helst på ett bröllop, men helst inte rufsig i håret eller smutsig i öronen.”
Josefin 6 år

”En billig ring ska de nog försöka hitta. Då har de råd att skilja sig när smekmånaden har blivit vanlig månad.”
Simon 6 år

”Kungar kan vara kungar eller presidenter, de bestämmer sånt själva. Att vara president är samma sak fast med tråkigare kläder. Och inget svärd att svärda med.”
David 7 år

”Sån mat som vuxna gillar mer än barn, typ hummer och fisk och sånt.”
Vendela 10 år

”Förrätt, varmrätt, efterätt och svenska flaggan!”
Jesper 10 år

”Jag tror faktiskt att dom vill äta prinsessmat. Jag tror det är lite köttbullar med kronor på.”
Leia 5 år

”Min granne är lycklig, han har en stor tv.”
Edward 6 år

”Man ska inte skjuta sin fru i rumpan.”
Gustav 6 år

”Första veckan som gift är man ihop med sin fru, sedan är man ihop med chefen igen.”
Edith 9 år

”Kom i tid då ni ska träffas och skaffa mycket pensionspengar.”
Gustav 6 år

”Skyll allt elände på oss barn, det gör pappa och han kommer alltid undan med det.”
Simon 11 år

”En slips till Daniel. Det behöver han när han ska träffa kungen. Kungen har alltid slips. Kungen sover i slips.”
Wilma 8 år

”Min pappa låtsades som ingenting när vår granne Gunnar fyllde år. Kanske kungen kan göra så då sparar han pengar på att inte köpa massa strunt till dem.”
Simon 9 år

”Tänk på varandra då man är ifrån varandra, då blir man lycklig. Funkar inte det så kan man tänka på bananer. Jag blir lycklig då jag tänker på bananer.”
Albin 7 år

”När man gift sig byter man namn till make och makaroner.”
Ludvig 8 år


Dem är ju bara för härliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0