2011 26/2 lör 6.19


Hej hej!

Legat och vridit mig sjukt länge nu så gick jag upp och blogga, för jag såg att datan var på.
Idag har dagen varit väldigt soft! Först möttes alla fina tjejer på konsum och drog till Jossan.
Där gjorde Wilma och Jossan några skumma röror som dom trodde jag typ skulle spy av?
Men det gjorde jag inte.. även fast ketchup, leverpastej och kaviar inte är någon god kombination.
Aja efter det så drog alla från Jossan typ hem och käka, förutom jag, jossan och hanna som drog till Gården.
Men innan snodde vi med oss en hardcore. Sen messa vi Wilma när vi trodde hon käkat klart och sa att hon skulle komma till Gården. Det gjorde hon och vi gick till skolgården och drack upp flaskan med hardcore.
Efter det drog vi till Pontus. Och nu sitter jag hos Jossan och kan inte sova... Aja man kan väl väcka henne typ snart??
Haha !! Hon pratar ju i sömnen! LOL! Och om du nu har läst hela inlägget är du juh för faan awesome!

Kan ju försöka sova..
Natti natti!
Hedda

vad sexig man kan vara utan smink??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0