Ung08 (igen) *suck*

Tja!
-
Idag har vart typ "saker-som-händer-hela-tiden-dag".
Mysigt men lite mycket med tanke på vad jag gjort resten av sommarlovet. Tehe...
Men på Måndag tar det roliga slut och skolan börjar.
Idag har jag vart på Ung08, softa hos jossan ett tag efter det och sist men inte minst mötte jag Hanna som jag skulle se filmen The Trip med, hade fribiljetter till den nämnligen.
Den var helt ok inte super rolig, inte super tråkig men lång dragen!
Jag har bojkottat allt godis förutom Tyrkisk Peber... Muuums!
Sen imorgon är typ Hanna? Rebecka? Sen antagligen TheVoice?
Tom kommer ju också hem imorgon, fast när vet jag inte.
Nu ska i alla fall den här pudeln (ni skulle bra gärna vilja se mitt hår just nu, jävla regn) gå och lägga sig.
-
foto: Vilma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0