Vänta, bieber? hmm....

Hej hej!
Okej jag har inte fått bieber fever!
I survived!
Pfjuuuuuuuuuuuuu!
Och som ni vet som läst inlägget innan detta vet att jag var på bio.
Och såg filmen jag trodde att jag aldrig skulle titta på!
Ingen mindre än Never Say Never.
Herregud det var typ bara tjejer!
Fast ganska bra för att vara en musikfilm om en artist man hatar när man går dit,
men tycker är helt okej när man går därifrån.
Ganska cool som person, han har ju faktiskt kämpat för det här!
Men tyvärr är musiken är kass smör-romantisk-musik!
Sen till dem överdrivna Fansen som fått Bieber fever
Tänk hur jävla många tjejer som bara "JAG ÄLSKAR HONOM"
Man liksom bara aha? När träffa du honom? Och när hörde du senast bra musik?
Så jävla överdrivet. Drömma om något du aldrig kommer få!
Men tänk att så många kan tänka "jag kommer bli mrs Bieber"
Man bara get a life moron..
Ja, jag har varit ett desperat fan en gång i tiden.
Det är ganska kul att stå och skrika och vara lite galen! Det hör till livet!
Haha, fint inlägg!
Obs: detta är bara vad jag tycker! om ni är helt jävla övertygade om att han ska helt plötsligt hitta dig på facebook och ta nästa flyg hit så KÖR HÅRT TJEJEN/KILLEN!
bryr mig faktiskt inte om att du slösar bort din tid.
Bye.
Hedda!
MIN DROG
Rise Against - Savior

Hej jag är ful.


Kommentarer
Postat av: hanna :D

"Så jävla överdrivet. Drömma om något du aldrig kommer få!" vad menar du? har du aldrig drömt om något du inte kommer få eller? Det är INTE överdrivet att drömma!

tack och hej! <3

2011-04-08 @ 12:32:37
URL: http://tweeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0